niedziela, 21 sierpnia 2016

Paznokcie w róże

Wiecie za co uwielbiam paznokcie hybrydowe najbardziej? Pomijam fakt, że długo się trzymają w idealnym stanie - dla mnie najwygodniejsze w ich używaniu jest to, że mogę je poprawić ile razy chce zanim włożę dłoń do lampy i utwardzę lakier, a po wykonaniu dzieła nie muszę czekać aż paznokcie wyschną.

Dzisiaj chciałabym pokazać wam stylizację, w której użyłam moich ulubionych kolorów. Aktualnie moje paznokcie są krótkie, czego nie lubię, ale połamały się ostatnio i nic nie mogłam na to poradzić.


róże na paznokciach



Soczysty, różowy kolor który widzicie na większości paznokci to Semilac 103 - Elegant Raspberry. Oprócz tego na palcu serdecznym oraz na kciuku użyłam koloru Semilac 32 - Biscuit (ten jest zdecydowanie moim faworytem i mogłabym nosić go naprawdę na każdą okazję). Różyczki namalowałam za pomocą sondy i użyłam do tego następujących kolorów: Semilac 64 - Pink Rose, Semilac 001 - Strong White oraz Semilac 80 - Amazon Forest, którym zostały wykonane listki i kropki.

róże na paznokciach

Ta stylizacja wydaje mi się bardzo dziewczęca i delikatna, idealna na wakacje, na które wybieram się już jutro. Marzyłam o nich już od bardzo dawna. Dzisiaj jeszcze muszę się spakować i zrobić niewielkie zakupy. Do następnego wpisu!






4 komentarze:

  1. Jejku są śliczne :} masz talent :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegant raspberry pasuje do wszystkich moich rzeczy bardzo lubię go używać :3 na pewno wykorzystam taka stylizacje świetny pomysł ❤️😍

    OdpowiedzUsuń