poniedziałek, 19 września 2016

Decoupage - pudełko ślubne

Jak wiecie, ostatnio robiłam album ślubny metodą scrapbooking. Prezent trafił w ręce pary młodej w pudełku decoupage, które zostało wykonane w takim samym stylu jak album. Szczerze powiedziawszy była to pierwsza moja taka praca, bo nigdy wcześniej nie robiłam niczego w ten sposób, no może jakiś mały projekt się zdarzył, ale naprawdę nie było to nic poważnego. Teraz chciałam, aby pudełko wyszło naprawdę pięknie - jako część prezentu ślubnego. Oglądałam poradniki decoupage, z których wszystkiego się dowiedziałam. Szczególnie polecam wideo - naprawdę wiele się z nich nauczyłam i to pozwoliło mi stworzyć własne pudełko decoupage.

Pudełko ślubne decoupage

Pudełko ślubne decoupage

Czego użyłam do zdobienia pudełka metodą decoupage?

1. Pudełko kartonowe - zakupiłam je w Empiku. Na początku chciałam pudełko drewniane, ale nie mogłam znaleźć rozmiaru, w którym zmieściłby się album. 
2. Farbki akrylowe, te znalazłam w lokalnym sklepiku. Użyłam farby białej i różowej. Białą pomalowałam zewnętrzną stronę pudełka a wnętrze wykończyłam na różowo. Do tego również zakupiłam klej i lakier w jednym - aby przykleić chusteczki i wykończyć pracę. Dzięki temu ładnie się błyszczała i przestał a mieć lepiącą warstwę po farbie.
3. Chusteczki z nadrukiem róży, zamówiłam je na stronie Inspirello.pl
4. Koronka, którą kupiłam w pasmanterii.

Jak widzicie wcale nie potrzeba dużo, aby taką pracę wykonać. Muszę również powiedzieć, że koszt zrobienia takiego pudełka decoupage jest o wiele mniejszy niż wykonanie całego albumu metodą scrapbooking. Zajmuje też o wiele mniej czasu.

Pudełko ślubne decoupage

Pudełko ślubne decoupage

Pudełko ślubne decoupage

Pudełko prezentuje się moim zdaniem bardzo ładnie. To moja pierwsza praca decoupage - widzę w niej wiele niedociągnięć, i zrobiłam kilka błędów których następnym razem będę unikać. Ale mimo wszystko wyszło właśnie tak jak chciałam - elegancko i delikatnie. 
A tak prezentuje się cały prezent, czyli pudełko i album:

Album ślubny scrapbooking

Album ślubny scrapbooking

Album ślubny scrapbooking

Jak wam się podoba ta praca? Robiliście kiedyś cokolwiek metodą decoupage? Bardzo wam polecam - świetnie relaksuje i rozwija kreatywność. A do tego rewelacyjnie prezentuje się jako ozdoba, przedmioty upiększane w ten sposób doskonale nadają się do dekorowania domu.

Pudełko ślubne decoupage

Pudełko ślubne decoupage



Scrapbooking - Album ślubny

14 komentarzy:

  1. Piękny album w pięknym pudełeczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to piękne jest... wow:D gdzie masz gadżet do obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, haha sama nie wiem. Jestem bardzo poczatkujaca tutaj ide szukac :-D bardzo mi miło :-)

      Usuń
  3. śliczne pudełko...pięknie wygląda w komplecie z albumem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko <3 na prasę śliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet!!! Jak na pierwszy raz pudełko wyszło znakomicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prezenty włąśnie wykonywane metodą decupage! Są takie wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają dlatego zaryzykowałam i spróbowałam :D Może nie jest idealnie ale i tak jestem zadowolona :D

      Usuń