czwartek, 1 września 2016

Glitter Indigo

Chociaż obiecywałam sobie, że już nie będę zamawiała więcej lakierów, to zrobiłam to. Po prostu była okazja, której nie mogłam się oprzeć - skończył się cleaner a do darmowej wysyłki zabrakło właśnie tyle, ile wynosiła wartość jednego lakieru. Zamówiłam Semilac 87 - Glitter Indigo i jak tylko zobaczyłam pierwszy mały ubytek w poprzednich paznokciach to zdecydowałam się na zmianę koloru. 
Tak to już ze mną jest, że nie umiem nosić jednego lakieru dłużej niż tydzień. Nawet jeśli wszystko się ładnie trzyma - zbyt szybko się nudzę i chcę zmian. 
Glittery Indigo na moich paznokciach prezentuje się tak:


glitter indigo

Muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. Kolor jest bardzo głęboki, ciemny granatowy - w niektórym świetle wpada w czerń. Mieni się drobnym błękitnym pyłkiem. Bardzo łatwo się nim malowało, nie kurczył się a totalne krycie uzyskałam po drugiej warstwie.

glitter indigo


Zaczęłam bardzo dużo różnych projektów - w następnym wpisie pochwalę się podnóżkiem zrobionym na szydełku. Do następnego! 

5 komentarzy: