piątek, 23 września 2016

Scrapbooking - kartka z misiem

Czekając na przesyłkę z włóczkami szerokiej maści postanowiłam moją energię spożytkować na coś użytecznego. Co można zrobić w bury dzień, gdy okazji brak? Otóż zrobiłam kartkę, która poczeka sobie na czyjeś urodziny lub imieniny. Kartka w wykonaniu jest bardzo prosta, robienie jej zajęło mi mniej niż godzinę. A jeśli chodzi o materiały - wszystko miałam w domu, kartka powstała z resztek tego co mi zostało po poprzednich projektach - także koszt poniosłam tylko w postaci czasu.

Scrapbooking kartka z misiem

Jak powstała kartka z misiem?

Najpierw powstał miś - jest to stempel drewniany z Forever Friends, który pokolorowałam kredkami akwarelowymi i efekt bardzo mi się podoba. Kartkę wykonałam z papieru kupionego w miejscowym sklepie - zwykły blok we wzorki. Całość udekorowałam perełkami z pasmanterii, koronką i kwiatami. Na koniec dodałam napis "radość" z tekturki. 

Scrapbooking kartka z misiem

Scrapbooking kartka z misiem

Scrapbooking kartka z misiem

Scrapbooking kartka z misiem

Kartkę chciałabym zgłosić do wyzwania na blogu: Diabelski Młyn
Jak podoba wam się taka kartka? 

Scrapbooking - album ślubny

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna! Podobają mi się takie kartki robione własnoręcznie, ael tak idealnie dopracowane! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :*
    co powiesz na wspólną obserwacje? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Chętnie sama bym taką dostała, tym bardziej, że uwielbiam misie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza <3 100 razy ładniejsza niż te, które można znaleźć w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się liczy to, jak umiemy wykorzystać to, co mamy w domu ;) Wyszło słodko-czekoladowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, jaka urocza ta kartka :) Misiu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka prześliczna i pełna uroku. Fajny ten miś.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. niewątpliwie masz dziewczyno talent! śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niewątpliwie masz dziewczyno talent! śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z misiem urocza, a sam mis rozczulający.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń