niedziela, 11 września 2016

Sleeping Beauty

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować jeden z najpiękniejszych kolorów, które posiadam w swojej kolekcji lakierów - jest to Semilac 130 Sleeping Beauty. Jest to kolor pastelowej brzoskwini, bardziej pomarańczowej niż różowej. Kolor jest mistrzowski i za każdym razem gdy go noszę to nie mogę się oprzeć chęci i ciągle patrzę na swoje paznokcie.

Semilac 130 - Sleeping Beauty

Zawsze gdy go używam, jako pierwszą warstwę nakładam biały kolor, aby podbić barwę i zapobiec ewentualnym prześwitom, które niestety zdarzyły mi się, gdy tak nie zrobiłam. Uważam też że ten kolor na białym wygląda po prostu lepiej.

Semilac 130 Sleeping Beauty

Semilac 130 Sleeping Beauty

Semilac 130 Sleeping Beauty

Sleeping Beauty był jednym z moich pierwszych lakierów w kolekcji i od razu skradł moje serce. Uwielbiam wszelkie pastele, natomiast taka soczysta brzoskwinia jest dla mnie idealna. Przywodzi mi na myśl wiosnę i radość.
A Wam jak się podoba ten kolor?


11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest idealny szczególnie na tak słoneczne dni i piękna letnia pogodę co prawda zbliża się juz jesień ale przynajmniej ten lakier przypomni nam o słoneczku :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. Mam podobny lakier, ale jakoś tak dobrze nie współgra z moją karnacją :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten kolorek, chociaż nie lubię właśnie w nim tego słabego krycia i smużenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety jest to jego olbrzymia wada :(

      Usuń
  4. O, a ja wlasnie o semilacu napisalam u mnie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń