czwartek, 5 stycznia 2017

Lakiery hybrydowe Semilac - kolekcja

Uwielbiam lakiery hybrydowe i mam ich już małą kolekcję. Właściwie wszystkie, jakie posiadam są marki Semilac. Od kilku tygodni chodziło mi po głowie, żeby kupić sobie wzornik – można wtedy sprawdzić kolor lakieru bez niepotrzebnego odkręcania go, zresztą taki dodatek przydaje się też gdy chcemy wiedzieć, jakie kolory połączyć ze sobą, jak razem wyglądają. Jest to fajne udogodnienie za niewielką cenę – za taki wzornik płacimy parę złotych.
Przy tej okazji chciałam wam pokazać moją kolekcję lakierów hybrydowych, których jest 16. Mam w planach niedługo powiększyć ją o dwa lub trzy kolejne odcienie, ale na razie cicho sza – przyjdzie na to czas w najbliższych tygodniach. A kiedy to się stanie - na pewno się z wami tym podzielę!
lakiery hybrydowe Semilac


Oto wszystkie kolory. Muszę przyznać że podoba mi się jak prezentują się na wzorniku.

lakiery hybrydowe Semilac



Pierwsze cztery lakiery hybrydowe to taka podstawa mojej kolekcji. Są ze mną właściwie od samego początku.

Lakiery hybrydowe Semilac


001 Strong White – zwykły biały lakier, który po prostu się przydaje – kupiłam go z myślą o końcówkach w manicure typu french. Ale jest też użyteczny, kiedy chcemy podbić neonowe kolory, które również posiadam w mojej kolekcji.
002 Delicate French – jak sama nazwa mówi – razem ze Strong White tworzą idealny zestaw do zrobienia french manicure. Jest to pół transparentny róż, który nadaje ładnego i zdrowego koloru płytce paznokcia.
032 Biscuit – piękny kolor, naprawdę mój ulubiony. Nosiłam go najwięcej razy, czasami pod rząd. Elegancki, bardzo klasyczny. Chyba jedyny lakier, który po skończeniu zamierzam kupić ponownie. Ma kolor pastelowego, mocno rozbielonego różu i również pięknie wygląda jako baza do french manicure.
135 Frappe – kolor, który w mojej kolekcji pojawił się jako pierwszy. Jest to idealny kolor kawy z mlekiem, nie jest krzykliwy, nie wyróżnia się i można go nosić naprawdę wszędzie, bardzo uniwersalny bo pasuje do niemal wszystkiego. Jednak przez swoją uniwersalność jest trochę nudny – może wydaje mi się tak też dlatego, że zanim przyszły do mnie kolejne kolory to nosiłam go ponad miesiąc z braku laku.


lakiery hybrydowe Semilac

Kolejne cztery lakiery hybrydowe to kolory, z których część uwielbiam – zwłaszcza neonowe – potrafią dodać energii od samego patrzenia!

lakiery hybrydowe Semilac


127 Violet Cream – pastelowy fiolet, idealnie rozbielony, który pięknie wygląda w połączeniu z Biscuit. Jest idealny do delikatnych, dziewczęcych stylizacji.
130 Sleeping Beauty – kolor, który po prostu musiałam mieć. Kiedy szukałam jego zdjęć w Internecie, czyli półtorej roku temu, był nowy i naprawdę ciężko było znaleźć zdjęcia, które naprawdę pokazywały jego barwę. Ale każde zdjęcie, które widziałam, podobało mi się bardzo i w końcu zamówiłam go, chociaż bałam się jaki będzie naprawdę. I pokochałam go od początku – przepiękny odcień brzoskwini. Najładniej wygląda nałożony na kolor biały. (Stylizacja z Semilac 130 – Sleeping Beauty)
033 Pink Doll – jeden z tych nieoczywistych kolorów Semilaca, które różnie wyglądają w każdym świetle. Czasami nieco pomarańczowy, ale przede wszystkim jest to piękny, neonowy koral. Bardzo przypomina mi mój ulubiony kolor ze zwykłych lakierów, które używałam zanim odkryłam hybrydy Sally Hansen - 405 Coral Reef. Tak samo jak Sleeping Beauty – najładniej prezentuje się gdy pod niego nałożymy biały kolor.
064 Pink Rose – stonowany róż, jakby zakurzony. Nie rzucający się w oczy, dość elegancki. Był czas że go bardzo lubiłam i nosiłam, ale teraz już długo leży nieużywany i gdybym miała wybór – nie kupiłabym go. Jest to kolor, który bardzo szybko się nudzi i sam na paznokciach wygląda niezbyt ciekawie. Gdybym mogła go wymienić na inny, na pewno bym to zrobiła.

lakiery hybrydowe Semilac

Następne cztery lakiery hybrydowe to:

lakiery hybrydowe Semilac


103 Elegant Raspberry – bardzo zwracający uwagę, malinowy mocny odcień różu. W każdym świetle jest inny – niektórzy uparcie widzą w nim czerwień. Dla mnie jest to ciemny, buraczkowy róż, intensywny i intrygujący. Zawsze gdy miałam go na paznokciach, słyszałam same komplementy na jego temat.
071 Deep Red – głęboka, ciemna i elegancka czerwień. Dla tych, którzy nie przepadają za jaśniejszą klasyczną czerwienią, ale mają ochotę na ten seksowny kolor na paznokciach.
012 Dark Violet Dreams – kiedy zamawiałam ten lakier hybrydowy miałam nadzieję że jest bardziej ciepły, ale to bardzo zimny kolor fioletu. Bardzo dobrze komponuje się z Violet Cream. Idealny na jesień.
104 Violet Grey – nazwa jest jak najbardziej trafiona – trochę szary, trochę fioletowy. Moja mama oszalała na jego punkcie i ciągle go chce mieć na paznokciach. Nie jest to mój kolor, ale dla pań które lubią paznokcie w stonowanych, chłodnych kolorach będzie idealny.

lakiery hybrydowe Semilac

Ostatnie cztery kolory:

lakiery hybrydowe Semilac


141 Lady in Grey – jasny szary, idealny na jesień, pasuje niemal do wszystkich innych kolorów. (Stylizacja z Semilac 141 - Lady in Grey)
000 Lazure Dream – kolor podobno wyjątkowy, bo nie ma go w ofercie. Można go jedynie dostać na targach, lub wygrać w konkursach. Mam go, bo zdarzyła się promocja, w której przy jakiejś kwocie dodawano go do zamówienia. Średnio rozumiem zachwyt nad tym kolorem, zwłaszcza teraz kiedy Semilac wydał naprawdę ładne, błękitne lakiery. Ten jest taki trochę szary, trochę niebieski, jak go użyję to rzeczywiście niektórym się podoba, ale na mnie nie robi powalającego wrażenia. Ale jak jest to go czasem użyję.
087 Glitter Indigo – ten lakier hybrydowy zachwyca. Kiedy mam go na paznokciach to nawet dziewczynki z moich zajęć dla przedszkolaków mówią mi „ale ma pani ładne paznokcie”. Cieszy oczy, naprawdę. Głęboki granatowy kolor pełny błękitnej i niebieskiej, mieniącej się w świetle drobinki. Rewelacja! (Stylizacja z Semilac 087 – Glitter Indigo)
080 Amazon Forest – był czas że chorowałam na ten kolor. Jest trochę perłowy i malując nim ciężko uniknąć zacieków, ale to nie zmienia faktu, że do mnie trafia. A nie do każdego, bo niektórzy się dziwią że w ogóle mi się podoba. Ale dla mnie to jeden z najładniejszych kolorów – chociaż zanim na niego wpadłam to w życiu bym nie pomyślała że będę miał kiedykolwiek zielone paznokcie.


lakiery hybrydowe Semilac


To wszystkie kolory, które posiadam. Niektóre naprawdę używam cały czas, inne od wielkiego dzwonu. No i jest jeden, którego dawno nie używałam i już chyba nie użyję – może gust mi się zmienił, ale po prostu znielubiłam ten kolor.


lakiery hybrydowe Semilac


Macie któreś z tych kolorów? Jak je oceniacie? Które lubicie najbardziej? A może macie inne, które wolicie bardziej? Dajcie znać jak to u was wygląda! 

Zobacz też:
Stylizacja w róże

5 komentarzy:

  1. Pierwsze wzorniki też miałam takie kołowe i bardzo je lubiłam ale przy pewnej ilości już przestało to być wygodne ;)
    087 jest piękny, szczególnie z 000 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna kolekcja :) Chciałabym mieć tak dużo lakierów
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne <3 długo to zbierałaś? :D

    OdpowiedzUsuń