piątek, 27 stycznia 2017

Neonail - Champagne Kiss

Już od jakiegoś czasu myślałam nad wypróbowaniem innych lakierów niż Semilac. Miałam małą próbę z lakierami Indigo, ale nie polubiłam się z nimi ani trochę i naprawdę długo trwałam przy Semilacu. Ale przyszedł czas zamówień ostatnich dodatków do studniówki i zobaczyłam lakier, który bardzo mnie skusił. Nosiłam się z zamiarem kupienia lakieru w kolorze złota, ponieważ ewidentnie brakowało mi go przy zdobieniach, dlatego gdy zobaczyłam Neonail - Champagne Kiss, to nie mogłam się oprzeć i go zamówiłam. Jest to piękny, brokatowy lakier z różnej wielkości drobinami mieniącymi się szampańskim złotem.

neonail champagne kiss

Lakier ten jest ekstremalnie gęsty przez to, że ma w sobie tyle drobin. Jest transparentny - złoty brokat zawieszony jest w przeźroczystej bazie - ale - po dwóch warstwach praktycznie jest to niewidoczne - brokatu jest tak dużo, że pokrywa całą płytkę, jak widać na wzorniku. 
Z lakierem nie pracuje się łatwo, bo nie ma konsystencji typowego lakieru hybrydowego, ale i tak bardzo mi się podoba - efekt, jaki uzyskałam na paznokciach jest piękny!

neonail champagne kiss

Uważam, że wygląda bardzo elegancko. Tutaj połączyłam go z Semilac 32 - Biscuit. Razem komponują się rewelacyjnie i tworzą bardzo dziewczęcą i niebanalną stylizację. 

neonail champagne kiss

neonail champagne kiss

neonail champagne kiss

Dzisiaj nie przedłużałam paznokci z racji braku czasu - na sesję nikt się za mnie nie nauczy. Wszystkie paznokcie pomalowałam Semilac 001 - Strong White, traktując go jako bazę do reszty kolorów. Na serdecznym palcu użyłam Neonail Champagne Kiss - by uzyskać satysfakcjonujący mnie efekt zrobiłam trzy warstwy. Resztę paznokci pokryłam dwoma warstwami Semilac 32 - Biscuit i dodatkowo palec środkowy i kciuk pomalowałam cienką warstwą Champagne Kiss, by dodać więcej błysku stylizacji. Jak wam się podoba takie zdobienie?

neonail champagne kiss

neonail champagne kiss

Kończą mi się baza i top. Także zamówienie już niedługo. Ale chyba chcę spróbować czegoś innego niż Semilac. Polecacie jakieś dobre, długotrwałe bazy i topy innych firm? 

Zobacz też:
semilac sleeping beauty
Semilac - Sleeping Beauty

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam złoto na pazurkach.Ten lakier prezentuje sie bardzo bogato :-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, na bogato :D na żywo wygląda prawie jak biżuteria, ale bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. ślicznie wyglada! Z ba miałam do tej pory CZ i była taka sobie, u mnie trzymała ok tygodnia,ale ściagąłam ja bez problemu, za to nn trzyma mi się 2-3 tygodnie, ale trudno mi ja zdjąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie myślę żeby z neonail sobie zamówić, ale nie jestem pewna czy się będzie dobrze trzymać. Z dwojga złego wolę trochę czasu spędzić na zeskrobywaniu jej niż żeby po kilku dniach schodziła jak naklejka - co przy Semilacu czasami się zdarzało.

      Usuń
  3. Piękna paleta kolorów, ciekawie wyglądają na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurki ładne choć osobiście preferuję pyłki, które dają efekt tafli zamiast takiego typowego brokatowego wykończenia. Ostatnio jednak kupiłam kilka brokatów, więc kto wie.. może jeszcze wrócą do łask ;).
    Ciekawa jestem za to, z jakiego powodu Indigo Ci nie odpowiadało? Ja Semilaca musiałam odstawić przez okropne uczulenie, więc nie mam zbyt dużego wyboru wśród marek lakierów hybrydowych. Indigo to jedna z tych, której akurat mogę używać i właśnie całkiem jestem z niej zadowolona, więc zaciekawiło mnie o co chodzi :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobają się obie metody zdobienia, bardzo lubię zwłaszcza pyłek holo :D Ale brokatowe też mają w sobie "to coś".
      Słyszałam właśnie, że Semilac uczula i boję się że mnie też uczuli w końcu a mam tych lakierów sporo i nie wiem co w takim wypadku bym z nimi zrobiła. Indigo to były pierwsze hybrydy z jakimi miałam styczność, wypróbowane mam 4 kolory z czego tylko jeden krył po dwóch warstwach - trzy pozostałe nie kryły nawet po trzech. No ale to nie było najgorsze - w Semilacu też czasami trzeba białej bazy i wszystko gra, najgorszy był właśnie baza i top - niestety kompletnie nie współgrają z moją płytką - schodzą jak naklejki na drugi dzień a Semilac potrafi się u mnie trzymać dwa tygodnie.

      Usuń
  5. Ładne, naturalne :)
    A ta zieleń z próbnika mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta zieleń to Semilac Amazon Forest - również go uwielbiam, mimo że nie jestem zwolenniczką zieleni na paznokciach :)

      Usuń
  6. Lakiery z Semilaca są dla mnie zdecydowanie lepsze :) Piękne masz paznokcie :) pozdrawiam:)
    aleksandrascigaj.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no ja też je lubię, ale chciałabym zmiany :D

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne pazurki. :-)Kolorki fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie, a kolory świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie! Idealnie dobrane kolory ^^
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię patrzeć na te kolory zestawione razem :D

      Usuń
  11. delikatne ale z charakterkiem, super ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, jest przepiękny - pasuje do wszystkiego :D

      Usuń
  13. Fajny mani :) To złoto daje bardzo ciekawy efekt i idealnie pasuje do tego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest ono takie zwykłe, tylko mocno brokatowe. Z daleka wygląda jak chropowate, ale jest całkowicie gładkie :D

      Usuń
  14. Ładne paznokietki :)
    Dziękuję za odwiedzinki na https://magia-zdobienia.blogspot.com/ zapraszam częsciej ;) Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny złotek:) Ja mam bazę hard base z neonail ale ta jędza nawet moczona w acetonie nie chce schodzić z paznokci, więc jak zależy Ci na trwałości to ona jest aż za bardzo trwała:) Top mam dry top też neonail ten bez przemywania i jest ok, wygodniejszy na pewno niż ten zwykły semilac. Miałam tylko te dwa więc do innych nie mogę porównać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, z jednej strony własnie boję się jak to będzie z tym zmywaniem, ale chciałabym wypróbować coś bardziej trwałego :D

      Usuń
  16. Całe mani bardzo mi się podoba ale ten złoty wymiata :D cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z daleka wygląda prawie jak biżuteria :) ten kolor skradł moje serce ;p

      Usuń
  17. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biscuit wygląda ślicznie, ale ja zawsze mam duuzy problem z malowaniem tym kolorem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nie jest to łatwe, ja zawsze jako bazę używam białego, bo inaczej są prześwity. Ale to nie jedyny lakier od semilaca z którym mam taki problem niestety :(

      Usuń
  19. Śliczny kolorek ten jasny.
    Ja nie robię jeszcze hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten różowy to Semilac Biscuit - jeden z moich pierwszych lakierów i najabardziej przeze mnie lubionych. Zachęcam do hybryd, bo komfort noszenia jest nieporównywalny do zwykłych lakierów :D

      Usuń
  20. Śliczne paznokcie. Ja też jestem fanką lakierów semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D No własnie jedyną wadą tych lakierów jest to, że uzależniają i się chce ich coraz więcej ;p

      Usuń
  21. Ten brokatowy lakier jest taki piękny *.* Ja bazy i top używam z Estetiq lub cosmetics zone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi również bardzo się podoba :) oo nie miałam jeszcze doczynienia z tymi lakierami :D

      Usuń
  22. ja nawięcej robię na neonail, paznokcie trzymają się 3tyg a gdyby nie odrost to i dłużej, ja własnie poluje na jego srebny odpowiedni jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też się strasznie podoba :D Właśnie te nowe brokaty od razu mi wpadły w oko. No i tak oglądam te kolory z Neonail i muszę powiedzieć że mają nawet większy wybór (i ciekawszy) niż semilac.

      Usuń
  23. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie, bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń