czwartek, 12 stycznia 2017

Semilac - Pink doll

Ponury mam humor ostatnio - może to zbliżająca się sesja. Jestem trochę przybita i brakuje mi energii. W taki czas jak ten, mimo że jest zima i kolory które wam zaprezentuję nie bardzo pasują do tej pory roku, to lubię dodać do swojego wyglądu coś energetyzującego. Pomijam fakt że cały czas chodzę w kominie, który sobie wydziergałam w wakacje a jest on koloru neonowo-koralowym - jak na niego patrzę to motywuję się do działania. Chciałam, żeby w podobny sposób działały moje paznokcie hybrydowe. I właśnie w takim samym kolorze jest też mój dzisiejszy manicure.

semilac pink doll

Nie chciałam robić wszystkich paznokci w tym samym kolorze, bo wtedy szybko mi się nudzi i chcę je zmywać, żeby zrobić sobie kolejne. A tymczasem te paznokcie mają wytrzymać przynajmniej do 19 stycznia, bo wtedy będę robiła stylizacje na studniówkę. Dlatego użyłam dwóch różnych lakierów, które genialnie ze sobą wyglądają. 
Użyłam lakieru hybrydowego Semilac - "Pink Doll" oraz "Sleeping beauty". Aby uzyskać pełnię koloru oraz lepsze krycie pod oba lakiery użyłam lakieru Semilac "Strong White". Zwłaszcza Sleeping Beauty potrzebuje takiego zabiegu - sam w sobie potrafi sprawiać problemy, krycie nie jest doskonałe.

semilac pink doll

Do zdjęć użyłam mój komin zrobiony na szydełku bo idealnie podkreśla kolor tej stylizacji.

semilac pink doll

Ogólnie naszła mnie ochota, żeby zafundować sobie jakiś neonowo-żółty kolor. Dobrze by wyglądał razem z lakierem "Pink doll" i kusi mnie takie połączenie... Nigdy wcześniej nie kręciły mnie żółcie na paznokciach. Może nadszedł czas na zmianę. 

semilac pink doll
Lubię spoglądać na moje dłonie w tych kolorach. Tak bardzo kojarzą mi się z latem i ciepłem, za którymi tęsknię. Już się nie mogę doczekać, kiedy znowu będzie grzało słońce. Dlatego sprawiłam sobie taką namiastkę lata. 
Jak wam się podoba takie połączenie kolorów? 

Zobacz też:

Moja kolekcja lakierów hybrydowych

6 komentarzy:

  1. Ja generalnie zależy kiedy i jaki żółty :) Pastelowe żółte są dla mnie fajnym dodatkiem i często po nie sięga, za to takie neonowe żółte róznie, musze mieć na nie dzień albo jakiś fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę mieć fazę na żółty, dlatego nie mam nawet takiego w moich zasobach ;p

      Usuń
  2. oba są cudowne, jednak ja korzystam z nich w tych cieplejszych miesiącach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też, ale tym razem chciałam poprawić sobie humor :D

      Usuń
  3. Śliczny ten Pink Doll. Idealny na poprawę samopoczucia gdy za oknem tak ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! właśnie dlatego lubię go na tą pogodę :-D

      Usuń