czwartek, 19 stycznia 2017

Semilac - Elegant Raspberry plus Lady in Grey

Nareszcie znalazłam trochę wolnego czasu!
Sesja nadal przede mną, ale już zaliczyłam filozofię w zerowym terminie i to na piątkę, więc jestem z siebie bardzo dumna i zmotywowana do dalszej nauki. Reszta przedmiotów wątpię, by poszła tak gładko i dobrze, ale mam nadzieję że nie będę musiała biegać na uczelnię w drugich terminach - moje największe marzenie teraz to zaliczyć wszystkie egzaminy z pierwszym razem.
Dzisiaj chciałabym pokazać wam malinowo-różowe paznokcie, które nosiłam przez ostatni tydzień. Jest to Semilac 103 - Elegant Raspberry w połączeniu z eleganckim, stonowanym Semilac 141 - Lady in Gray. To była improwizacja, ale uważam że połączenie całkiem niezłe.

semilac 103 elegant raspberry

Na palcu serdecznym przełamałam szarość różowymi kropkami. Uważam że dało to fajny efekt, chociaż usłyszałam na jego temat, że "wygląda jakbym maczała palce w krwi". Mam nadzieję, że nie wszystkim tak się to kojarzy.

semilac 103 elegant raspberry

Wszystkie paznokcie przedłużałam na formie Semilac Hardi Clear, bo połamały się fatalnie. Muszę przyznać, że pierwszy raz wyszły mi na tyle dobrze, że byłam z nich zadowolona, chociaż oczywiście widzę mnóstwo niedociągnięć. 

semilac 103 elegant raspberry

semilac 103 elegant raspberry

Zaopatrzyłam się ostatnio w nowe lakiery, które pokażę wam niebawem. A teraz wracam do rzeczywistości, czyli do książek. Trzymajcie za mnie kciuki!

Zobacz też:
lakiery hybrydowe semilac
Kolekcja lakierów Semilac


17 komentarzy:

  1. Idealne połączenie :) Lubię łączyć w taki sposób kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi również to połączenie bardzo się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny odcień ma ten różowy lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go i bardzo zwraca na siebie uwagę :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia !
    Bardzo ładny manicure, też bym chciała tak umieć hah.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) oby reszta egzaminów też tak dobrze poszła :) śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że tak będzie, dzięki :D

      Usuń
  5. Podoba mi się połączenie tej szarości z takimi wyraźnymi kolorami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń