piątek, 17 lutego 2017

Scrapbooking - kartka interaktywna

Walentynkowa atmosfera jeszcze mnie nie opuściła, mimo że minęło już trochę czasu od wtorku. Chciałabym dzisiaj wam zaprezentować kartkę, która idealnie pasowałaby do tego święta - ale nie tylko. Może to być też fajny prezent dla zakochanych.

scrapbooking kartka interaktywna

Ta ruchoma aplikacja z ptakami wbrew pozorom nie jest taka trudna - robiłam ją po raz pierwszy a bardzo podoba mi się efekt, który osiągnęłam. Wygląda to uroczo, jak zakochane ptaszki dają sobie "dzióbki". 

scrapbooking kartka interaktywna

scrapbooking kartka interaktywna

Co użyłam do zrobienia kartki z ptaszkami?

- białej bazy z bloku technicznego
- błękitnej oraz ciemnoniebieskiej kartki z bloku technicznego
- naklejek z Biedronki (pisałam o nich w poście z kartką walentynkową)
- muliny do przeszycia brzegów
- pianki 3D
- po groszu dla każdego ptaka - by miały po czym się przesuwać, jednak wystarczyłby pewnie blaszany żeton

scrapbooking kartka interaktywna

scrapbooking kartka interaktywna

Kartę zgłaszam do dwóch wyzwań:



Zobacz też:
Scrapbooking - kartka z misiem 

43 komentarze:

  1. Ojej, jaka słodka ta kartka. Gdybym zobaczyła taką w sklepie na pewno bym ją kupiła bo ta ruchoma aplikacja jest cudowna. Fajna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszki rewelacja:) sama słodycz z odrobiną dowcipu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i taka w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł:) Kartka jest cudna, pięknie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Podoba mi się taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to śliczne :-) Mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło super!;) Świetny pomysł z tymi przesuwanymi ptaszkami;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kartka :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. od pewnego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    oby tak dalej !


    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodka <3 Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł, jesteś bardzo zdolna! Może powinnaś zastanowić się nad sprzedażą takich kartek-wierzę że byłby na nie duży zbyt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, taka kartka na każdą miłosną okazję pasuje, fajne te ptaszorki, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe! Podoba mi sie :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka urocza! Fajny pomysł z tymi ptaszkami. Kolorystyka bardzo się mi podoba. :)
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Aleksandra, bardzo miło Cie poznać, dziękuję za odwiedzinki u mnie i za obserwowanie bloga, ja również odwdzięczam się a przy okazji pooglądałam sobie Twoje śliczne prace. Pomysłowa ta karteczka z ptaszkami, romantyczna i radosna.Prace interaktywne są zawsze ciekawe i zachwycające. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pełna uroku kartka :)Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest świetna, śmiało mogłabyś takie sprzedawać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No po prostu cudnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczniutka :) a pomysł na te ptaszki rewelacja
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no... bardzo fajna jest ta Twoja karteczka... taka miłość okazywana etapami. Fajny pomysł. Brawo. Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no te ptaszki nas totalnie rozczuliły ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mega! ja bym widziala te ptaszki na jakims 'drzwiastym tle', albo chociaz kilka galazek w tyle... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowa i ciekawa karteczka. Ptaszki sweetaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka urocza :) Bardzo fajny pomysł na kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. so pretty work! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń