poniedziałek, 27 lutego 2017

Scrapbooking - kartka urodzinowa

Dzisiaj chciałam zaprezentować wam kolejną kartkę scrapbooking. Bardzo polubiłam te kartki z "grzechotką" w środku. Myślę, że będę ich teraz robiła coraz więcej, bo po prostu bardzo mi się podobają. Ta powstała dla mojej przyjaciółki na urodziny - jak wiecie uwielbiam obdarowywać bliskich własnoręcznie wykonanymi upominkami.

scrapbooking kartka urodzinowa

Czego użyłam, by stworzyć urodzinową kartkę metodą scrapbooking?

1. Niebieskiej bazy - próbowałam różnych, ale ten kolor chyba najbardziej mi się podobał. W grę wchodziła jeszcze zielona, ale wybrałam tą.

2. Kartki ze wzorkiem - z mojego zestawu kartek do origami, które kupiłam w chińskim sklepie za bezcen.

3. Folii do laminowania - by zrobić "okienko". Dwa kawałki folii skleiłam ze sobą.

4. Cekinów i różnych drobnych ozdób - do środka "okienka" trafiły nawet małe, błyszczące ozdoby do paznokci, bo bardzo mi tutaj pasowały.

5. Cyrkonie - w kolorze błękitnym, by pasowały do niebieskiej bazy.

6. Napis "w dniu urodzin" - nakleiłam go na "okienko" i myślę, że wygląda to naprawdę fajnie!

scrapbooking kartka urodzinowa

Kartka urodzinowa trafiła do paczki z prezentem dla mojej przyjaciółki. Podoba wam się?

Kartkę chciałabym zgłosić na wyzwanie:


Zobacz też:
Scrapbooking - kartka wiosenna
Scrapbooking - kartka interaktywna

37 komentarzy:

  1. Wow, jest świetna! Takie prezenty mają większą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) aż chce się je dostawać :)

      Usuń
  2. Super pomysł z tą "grzechotką";) Takich nigdy jesczcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda, fajny pomysł na kartkę świąteczną, okienko ma kształt bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba pomysł na taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna kartka i bardzo ciekawa, sama chciałabym taka dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Bardzo ciekawy pomysł i ślicznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie "wynalazki", więc jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest :) Na żywo musi prezentować się jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest! Te "grzechotkowe" to chyba też moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Z takiej zdecydowanie bardziej bym się cieszyła niż z takiej ze sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kartka :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest! uwielbiam Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna :) Ja tam jestem beztalenciem plastycznym :P Opanowałam tylko malowanie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie własnoręcznie robione karki są nafajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ! też bym taka chciała dostac na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza i bardzo kobieca przez zawartość okienka ;-)))
    Bardzo podoba mi się kolorowy papier, którego użyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowa ta kartka!
    Ładna, choć dla mnie zbyt kolorowa to jednak podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna oryginalna kartka :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna :) dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kartka urodzinowa :D
    Bardzo fajny pomysł :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniała !! i te kolory ....
    dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń