niedziela, 12 lutego 2017

Scrapbooking - kartka walentynkowa

Zbliżają się Walentynki i wiem, że każdy ma swoje zdanie na temat tego, czy to święto jest potrzebne, czy nie. Mówiąc szczerze ja się nad tym głęboko nie zastanawiam - po prostu lubię obchodzić go w towarzystwie mojego chłopaka.
Ostatnio w Biedronce było tyle fajnych naklejek, że spędziłam przy półce z nimi chyba z dziesięć minut. Przeglądnęłam wszystkie i kupiłam te, które najbardziej mi się podobały (polecam zainteresowanym, jeden zestaw naklejek to koszt 2,50 a zwłaszcza dzieciakom będą się naklejki bardzo podobały. Każdy znajdzie coś dla siebie: są płaskie, wypukłe, literki, cyferki, nawet widziałam świecące w ciemności). Jeden z zestawów użyłam w dzisiejszym projekcie. Bohaterem mojej walentynkowej kartki jest uroczy lisek.

scrapbooking kartka walentynkowa

Literki, których użyłam w tej kartce również pochodzą z arkusza naklejek z Biedronki.

scrapbooking kartka walentynkowa

scrapbooking kartka walentynkowa

Jak widzicie kartka nie jest typowa, lisek ukryty jest za folią. Przy potrząsaniu cekiny i serca ruszają się. Jest to tak zwana "shaker card". Pierwszy raz robiłam taki projekt i bardzo podoba mi się ten sposób, muszę przyznać że efekt jest o wiele ciekawszy niż w przypadku zwykłych kartek.

scrapbooking kartka walentynkowa

Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:




Podoba wam się w taki sposób wykonana kartka?

Zobacz też:
Kartka z misiem

68 komentarzy:

  1. Pomysłowa :)
    Pozdrawiam i dziękuje serdecznie za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ręcznie robione kartki! Sama czasem coś ta stworzę i chętnie obdarowuję tym bliskich. Twoja jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również uwielbiam takie kartki, są bardzo dobrym pomysłem na oryginalny prezent :)

      Usuń
  3. Jaka piękna, robiłam sama kartkę rok temu ale nie była aż tak śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ją zaprojektowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  5. Kartka jest bardzo urocza i cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Super sprawa z tym potrząsaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to bardzo podoba, jest takie nietypowe ;p

      Usuń
  7. lisek jest małym słodziakiem :)) dzięki za udział w zabawie Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. ale słodka kartka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, pomysłowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodko!
    Dziękujemy za udział w weekendowym wyzwaniu na blogu PaperPassion:) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka :) Prawdę mówiąc nie wiedziałam, że jest tyle tego typu wyzwań. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jest ich bardzo wiele :)

      Usuń
  12. Urocza walentynka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Przepiękna jest *.* Zazdroszczę tak kreatywnych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No ja również trochę podpatrzyłam w internecie to potrząsanie :)

      Usuń
  14. Wow! Jest urocza! No i ten lisek skradł nasze serca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No lisek jest bardzo słodki ;D zostanie bohaterem jeszcze nie jednego dzieła ;p

      Usuń
  15. jaka fajna! super pomysł! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Jak pięknie wykonana ta karteczka, takie prezenty najbardziej cieszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, są prosto od serca :)

      Usuń
  17. Śliczna jest ta kartka, chciałabym taką dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się tak podoba :)

      Usuń
  18. Kartka jest przeurocza!:) Ja nie lubię walentynek, choć mam z kim je spędzać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No ja bardzo lubię w sumie, chociaż nie samą idee a po prostu pretekst by zrobić coś fajnego razem :)

      Usuń
  19. podoba sie :) zapraszam na rozdanie do mnie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jest naprawdę efektowna, szczególnie dzięki efektom przy poruszaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczka, powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przeurocza! Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń