niedziela, 19 lutego 2017

Scrapbooking - kartka wiosenna

Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam kolejną kartkę zrobioną własnoręcznie - na tej widać już nadchodzącą wiosnę. Kartka ta powstała dla bliskiej osoby na urodziny.

scrapbooking kartka wiosenna

Czego użyłam, aby wykonać kartkę wiosenną?

1. Zielona kartka z bloku technicznego - mówiąc szczerze nie spodziewałam się, że wybiorę taki kolor, początkowo miała być po prostu biała, ale kiedy porównałam sobie kartkę na dwóch bazach: zielonej i białej to ta pierwsza wygrała. Bardzo mi się podoba, ta zieleń dodaje takiego wiosennego klimatu.

2. Biały blok techniczny - jako jedna z warstw.

3. Papier we wzory - nie pochodzi z żadnej kolekcji, ani z żadnego bloku. Kupiłam go za grosze w jakimś chińskim, lokalnym sklepie - oficjalnie miał służyć jako papier do origami, ale trochę zmieniłam mu zastosowanie. Kiedy go kupowałam to myślałam, że w środku jest tylko jeden rodzaj kartek, ale w środku było całe mnóstwo wzorów, z czego jestem bardzo zadowolona bo daje to pole do popisu mojej wyobraźni.

4. Stempel z misiami "Forever Friends" - już pokazałam jeden z tej serii we wpisie: scrapbooking - kartka z misiem. Uwielbiam te miśki, są takie urocze... Chciałabym więcej takich stempli!

5. Kredki akwarelowe - do pokolorowania stempla i podkolorowania środkowego koła.

6. Różowe cyrkonie samoprzylepne - również z chińskiego sklepu za grosze a wyglądają całkiem dobrze.

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

Jak podoba wam się taka wiosenna kartka scrapbooking? Czujecie już chociaż trochę nadchodzącą wiosnę, czy jeszcze nie? Tęsknicie za nią? Ja muszę przyznać, że bardzo - chciałabym już móc ubrać lekki płaszcz i cieszyć się ciepłym słońcem.

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

scrapbooking kartka wiosenna

Kartkę zgłaszam na wyzwania:






Zobacz też:
Scrapbooking - album ślubny

68 komentarzy:

  1. Pięknie ci wyszła :) masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po prostu bardzo lubię robić takie rzeczy :)

      Usuń
  2. Urocza jest! Takie kartki mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak to prawda, wolę taki swoje niż sklepowe :D

      Usuń
  3. Piękna :) jak byłam młodsza, uwielbiałam motyw tych misiów, jeszcze w liceum miałam z nimi brelok i kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no one są takie urocze że chcę więcej takich stempli ;D

      Usuń
  4. Piękna ;) Ja byłabym zachwycona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  5. Jaka śliczna!!! Rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) chętnie wysłałabym taką siostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję że siostra byłaby zadowolona :D

      Usuń
  7. Ślicznie Ci wyszła :)
    OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  8. Ja już zdecydowanie czuję wiosne :) kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też chociaż dzisiejsza pogoda nie była zbyt piękna ;)

      Usuń
  9. Wygląda cudownie, niczym ze sklepu! Muszę przyznać, że podoba mi się bardziej niż niektóre właśnie ze sklepów :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo miło to słyszeć że dorównują moje kartki do tych sklepowych :)

      Usuń
  10. Podziwiam ludzi, którzy mają talent i cierpliwość do takich rzeczy! Ja wiele razy próbowałam stworzyć coś ciekawego, ale przeważnie dokańczała to moja mama, bo ja byłam załamana swoim "dziełem" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :) No nie każdy ma cierpliwość do takich rzeczy, za to ma talenty do czegoś innego :)

      Usuń
  11. piękna kartka ;) bardzo podoba mi się jej kolorystyka, taka delikatna i faktycznie przywodzi na myśl wiosnę :) podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Była inspirowana nadchodzącą wiosną :D

      Usuń
  12. bardzo ładna kartka. Masz talent i świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Ta kartka jest taka piękna, wiosenna i urocza :)
    Cieszę się, że już niedługo wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się bardzo cieszę :) Nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  14. cudowna karta :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz prawdziwe cudeńka!;) Przepiękna karta i rzeczywiście, zielony dodatek daje trochę takiego wiosennego klimatu;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, zielony bardzo kojarzy się z wiosną i dodaje klimatu :D

      Usuń
  16. Cudowna karteczka, czuć świeżość wiosny i zapach kolorowej łąki. Masz rację, te misie są bardzo sympatyczne i pasują do kartek na różne okazje. Pozdrawiam wiosennie, też już czekam na jej nadejście z niecierpliwością :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa :) i ja chciałabym poczuć wiosnę już jak najszybciej bo dzisiaj pogoda była taka "niewiosenna" ale poprawiam sobie humor właśnie takimi drobiazgami :)

      Usuń
  17. jaka przesłodka! ja swojemu chłopakowi robiłam sama kartkę na walentynki i na tym wolałabym zakonczyć temat- tragedia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty, na pewno nie była zła ;) Najważniejsze, że robiona od serca :)

      Usuń
  18. Wspaniała kartka! Bardzo kolorowa i wiosenna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniusia!!!! Miśki zawsze nas urzekają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna praca. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek.pl - pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka :) dziękuję za udział w pozytywnym wyzwaniu na blogu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz piękne kartki :) masz talent :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna kartka :) urocze te misiaki :*

    OdpowiedzUsuń