wtorek, 21 lutego 2017

Szybki prezent DIY

Czasem jest tak, że na szybko musimy wymyślić prezent dla kogoś. Wynika to czasami z naszego zapomnienia, czasami ze zmiany planów. Najprościej oczywiście jest wtedy kupić bombonierkę - i po sprawie. Jednak ja chciałabym pokazać wam naprawdę bardzo szybki prezent DIY, który zrobicie w domu w mniej niż 15 minut.

szybki prezent diy

Jak szybko przygotować taki prezent DIY?

Czego będziesz potrzebować, by stworzyć prezent:

1. Klej oraz nożyczki - bez tego żadna praca się nie uda. Jeżeli chodzi o klej to polecam Magik - ja jego używałam.

2. Kwiatek w doniczce - Ja kupiłam kwiatek w markecie, nie był drogi. Wybierzcie taki, które lubi osoba przez was obdarowywana.

3. Kawałek materiału - myślę, że najładniej wyglądałoby z tiulem, ale każdy materiał jest dobry, kiedy chcemy to zrobić jak najszybciej.

4. Gumka recepturka

5. Wstążka

6. Patyczek do szaszłyka

7. Papier kolorowy

szybki prezent DIY

Szybki prezent DIY - krok po kroku

1. Wycinamy z naszego materiału spory kwadrat. Nakładamy go na doniczkę, tak by ją ładnie "zakryć". Następnie zaciągamy na niego gumkę recepturkę, aby utrzymać go w miejscu. Manewrujemy materiałem tak, by ładnie nam się ułożył. W razie, gdyby było zbyt wiele materiału należy go dociąć, by kwiaty było widać.

szybki prezent DIY

2. W miejscu, gdzie widać gumkę nakładamy wstążkę i wiążemy ją na kokardę. Docinamy wstążkę, jeśli jest to konieczne.

szybki prezent DIY

3. Teraz przechodzimy do zrobienia ozdoby. Ja zdecydowałam się, że będzie to kształt serca, ale możecie wyciąć co tylko wam się podoba (myślę, że fajnym pomysłem są na przykład popularne "wąsy"). Patyczek do grilla trochę przycięłam, ponieważ był zbyt długi a później wycięłam z kolorowego papieru dwa takie same serca.

szybki prezent DIY

4. Teraz należy przymocować jedno serce do patyczka od "tępej" strony za pomocą kleju. Później dokładnie smarujemy brzegi serca i nakładamy drugie, aby ładnie się pokryły. Czekamy chwilę, by wszystko się do siebie przykleiło.
Opcjonalnie możecie napisać na ozdobie życzenia, lub krótką notkę.

szybki prezent DIY

5. Teraz zostało nam już tylko jedno - wbić wcześniej przygotowaną ozdobę do ziemi w doniczce. I proszę bardzo, nasz szybki prezent DIY jest gotowy!

szybki prezent DIY

Taki prezent DIY świetnie sprawdzi się na wszelkie okazje. Czy na imieniny cioci, czy nawet na dzień matki. Można również po prostu sprawić drugiej osobie takim prezentem przyjemność całkiem bez okazji. Do takiego prezentu zawsze można również dokupić ładną kartkę, lub zrobić ją samemu.

szybki prezent diy


Jak podoba wam się przepis na ten szybki prezent? Lubicie dostawać kwiaty, czy raczej wolicie coś innego, jak czekoladki? Ja muszę przyznać że lubię i to, i to.

Zobacz też:

DIY - jak zrobić świeczniki ze słoików
Scrapbooking - kartka z misiem

42 komentarze:

  1. Ładnie wygląda i wykonanie jest proste, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to był bardzo szybki pomysł i wykonanie :-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście dosyć proste i każdy powinien sobie poradzić;) Robiłam kiedyś coś podobnego, tylko zamiast materiałem owijałam fajnym, kolorowym sznurkiem i efekt też był całkiem ok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to też świetny pomysł, żeby tak zrobić :-) na pewno wyglądało bardzo ładnie!

      Usuń
  3. Jaki słodziuchny kwiatuszek i piękne wykończenie :-) Ja nie kupuję czekoladek w prezencie i moi znajomi mają również zakaz kupowania mi słodyczy:-)Przyznam, że uwielbiam dostawać kwiaty choć na wiele z nich mam uczulenie :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już jest ze słodyczami, że jak się je dostanie to głupio nie zjeść :p współczuje uczulenia :-( to na wiosnę pewnie bardzo ciężko :-(

      Usuń
  4. Pomysłowo :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że takie prezenty cieszą najbardziej. Niby prosty pomysł, ale kurde nie wpadłabym:) na pewno wykorzystam ten pomysł niebawem :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba, która dostała kwiatek też się cieszyła :-) proste pomysły są czasami najlepsze. Jak wykorzystasz to daj znać, będzie mi bardzo miło!:-)

      Usuń
  6. super pomysł uwielbiam dostawać kwiatki chociaż czekoladzie też nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to tak samo jak ja :-) dobra czekolada nie jest zła :p

      Usuń
  7. Niby nic takiego, kilka dodatkowych składników, a cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt końcowy bardzo ładny :) super pomysł :) takie prezenty robione własnoręcznie cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Podoba mi się taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) lubię dostawać kwiaty ale tylko hiacynty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze zazdrościłam osobom, które miały zdolności manualne ;) Mi to nigdy nic nie wychodzi... A szkoda, bo i prezenty można oryginalne robić, i mieszkanie ładnie zorganizować i przyozdobić. Ale cóż... Mam dwie lewe ręce i nic nie poradzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kwiatów nie lubię, ale... wygląda to świetnie i jestem pewna, że fanki kwiatów będą zachwycone;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ładnie, ja niestety nie potrafię robić takich rzeczy, ale kiedyś spróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa, niby zwykły kwiatek a w takiej pięknej oprawie :) Zdolniacha z Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę ludziom talentu, ja nawet takich rzeczy nie potrafię zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysl. :D Uwielbiam kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie prezenty:D piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze :)
    Kwiaty, kwiaty, nie czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny pomysł na prezent, a własny wkład ucieszy każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka dekoracja sprawi, że już piękny kwiatek podoba nam się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń