poniedziałek, 13 marca 2017

DIY - ozdabiamy teczkę

Cześć!
Ostatnio stwierdziłam, że mam dość zwykłych, białych teczek. Noszę w nich mnóstwo papierów: to na uczelnię, to do pracy. Lubię, kiedy coś wygląda ładnie. Dlatego dzisiaj zapraszam was na krótkie DIY, w którym zmienimy teczkę nudną i białą w kolorową i wiosenną! Wiem że wielu z was woli kupić kolorowe teczki, jednak ja lubię mieć oryginalną i niepowtarzalną.

diy - ozdabiamy teczkę


DIY - ozdabiamy teczkę

Czego potrzebujecie, by ozdobić teczkę?

diy robimy teczkę
1. Białej teczki - bez niej ani rusz, jeśli chcemy ją ozdabiać.
2. Kolorowy papier lub papier we wzory - ja mam papier, który został mi po różnych projektach, jednak nawet papier do pakowania prezentów będzie wyglądać świetnie.
3. Nożyczki oraz klej.
4. Biała kartka - ja użyłam takiej z bloku technicznego, ale nada się również zwykła.
5. Ołówek.

Ozdabiamy teczkę - krok po kroku:


diy - ozdabiamy teczkę

1. Na początek tniemy nasz kolorowy papier na mnóstwo trójkątów. 

2. Kiedy mamy ich już całkiem sporo, smarujemy klejem spory kawałek teczki i przyklejamy na niego kawałki papieru, układając je w kolorową mozaikę.

diy - ozdabiamy teczkę


3. Kontynuujemy naklejanie, dopóki nie pokryjemy trójkątami całej teczki. Jeśli brakuje nam skrawków papieru, docinamy nowe.

diy - ozdabiamy teczkę
diy - ozdabiamy teczkę

4. Kiedy cała teczka pokryta jest mozaiką, na pewno zostały puste miejsca, gdzie trójkąty nam nie pasowały. To jest czas, by dociąć nasz papier w kształty, których potrzebujemy i wkleić w puste miejsca.

diy - ozdabiamy teczkę


5. Następnym krokiem jest narysowanie na białej kartce koła - możecie użyć jakiekolwiek okrągłego przedmiotu lub cyrkla. 

diy - ozdabiamy teczkę

6. Następnie wycinamy koło.

diy - ozdabiamy teczkę

7. Kiedy koło mamy już wycięte, smarujemy je klejem i naklejamy w wybranym przez nas miejscu. W kole możemy napisać od czego jest ta teczka. Gotowe!

diy - ozdabiamy teczkę
diy - ozdabiamy teczkę
Oto szybki sposób na to, by samemu ozdobić sobie teczkę. Nie jest zbyt skomplikowanie. Gotowa praca prezentuje się tak:

diy - ozdabiamy teczkę

Ten tydzień, który teraz się zaczął, będzie bardzo intensywny - mam sporo rzeczy na uczelni. Mimo to mam nadzieję, że nie zaniedbam przez to bloga. W następnym wpisie chciałabym wam pokazać kilka uroczych tagów, które zrobiłam.
Podoba wam się takie szybkie DIY?

Zobacz też:
Wiosenne dekoracje DIY
Świeczniki ze słoików DIY

47 komentarzy:

  1. Rewelacja :D Chętnie sama kupiłabym taką :d jak zwykle jestem pod wrażeniem <3

    Pozdrawiam:D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam cię że masz cierpliwość do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna! super sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent i pomysłowość to masz wielką Kochana :-) Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne <3 delikatne i urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za talent plastyczny i cierpliwość :) Efekt bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie wyszło. Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt, przydałaby mi się taka piękna teczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teczka wygląda teraz świetnie, oryginalnie. DIY jest super. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjejciu jak to ślicznie wygląda! :D Ja też uwielbiam oklejać swoje teczki, ale raczej korzystam z gotowych naklejek gdyż jestem leniwcem :D Twoje dzieło wygląda jednak tak uroczo, że może kiedyś zabiorę się za podobne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto,a jak efektownie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super :D Pięknie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo! Jak to ślicznie wygląda! No kto by pomyślał :) Taki prosty patent, a teczka wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie! Nie sądziłyśmy, że przy takiej nie wielkiej pracy można stworzyć taki super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pomysłowe! Szybkie do zrobienia i proste a jak genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to przeuroczo, a przy tym jest tak proste w wykonaniu, że chyba nawet mi by się to udało! I białe teczki już nie nudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała teczka i ile satysfakcji, ze zrobiona własnoręcznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobnie ozdobiłam ostatnio zeszyt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalna i niepowtarzana jest taka teczusia i jaki dobry pomysł na pozbycie się resztek papierów;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super to wygląda! Kreatywnie i niepowtarzalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł :) bardzo fajny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niepowtarzalna teczka! Efekt jest naprawdę świetny!!!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł na szybkie i efektowne ozdobienie teczki. Ja ma poobklejane praktycznie wszystkie segregatory ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nieźle to sobie wymyśliłaś-podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin na moim blogu:)Dzięki temu mogłam zobaczyć również Twoje miejsce.A jest tu co podziwiać!!!
    Teczką jestem zachwycona:)Świetny pomysł na jej ozdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin na moim blogu:)Dzięki temu mogłam zobaczyć również Twoje miejsce.A jest tu co podziwiać!!!
    Teczką jestem zachwycona:)Świetny pomysł na jej ozdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł, też zdobię choć nie tak ;) a na końcu jeśli chcemy by teczka dłużej wytrzymała nakładam przeźroczystą samoklejącą się folię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaniemówiłam. Tak prosty pomysł, a tak bardzo efektowny <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mała zmiana, a efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł :) Ostatnio kupiłam 2 teczki w biedronce. Wszystkie były jakieś bajkowe... i znalazłam jedną czarną. Chyba trzeba się jednak wybrać do księgarni i coś takiego fajnego wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyszło naprawdę pięknie, muszę zrobić coś podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki fajny pomysł :) Muszę też kiedyś go wypróbować :D Świetny blog, na pewno będę tu często zaglądać :) Dzięki za wizytę i zapraszam częściej do siebie: mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na ozdobienie teczek,

    OdpowiedzUsuń
  36. efektowna metamorfoza, kosztowała sporo pracy :)

    OdpowiedzUsuń