niedziela, 5 marca 2017

Jak zapakować prezent?

Wszyscy lubimy dostawać pięknie zapakowane prezenty. Ja również to uwielbiam, ale jeszcze więcej radości sprawia mi robienie prezentów. Bardzo lubię dobierać do nich różne elementy, planować jak je spakuję. Zawsze staram się, żeby rzeczy, które komuś prezentuję były dokładnie przemyślane, aby osobie, którą obdarowuję było przyjemnie. Tym razem przygotowałam prezent urodzinowy dla przyjaciółki, której spodobało się robienie paznokci hybrydowych i sama chciała zacząć to robić.

jak opakować prezent

Jak ładnie opakować prezent?

Najpierw zamówiłam rzeczy potrzebne do rozpoczęcia przygody z lakierami hybrydowymi: myślałam oczywiście o jakimś zestawie startowym, ale chciałam sama wybrać kolor lakieru, czego firmy które mnie interesowały nie mają w ofercie. 
Następnie dokupiłam opakowanie oraz piękną świecę. Oprócz tego przydał mi się:
- celofan, 
- gumka recepturka, 
- wstążka,
- kawałek papieru kolorowego (jeśli chcecie dodać tag)
- dziurkacz (jeśli chcecie dodać tag)

jak opakować prezent

Oto jak układałam elementy mojego prezentu:

opakowywanie prezentu

Opakowywanie prezentu

Opakowywanie prezentu

Opakowywanie prezentu

jak opakować prezent

jak opakować prezent

elementy prezentu

Opakowywanie prezentu

Jak opakować prezent

jak opakować prezent

Opakowywanie prezentu

Do prezentu dodałam również kartkę urodzinową, którą zrobiłam specjalnie na tą okazję.  

jak opakować prezent

Cały pakunek owinęłam w celofan i na górze związałam gumką recepturką, aby łatwiej było owinąć folię wstążką. Następnie związałam całość kilkoma kawałkami miętowej wstążki.

jak opakować prezent

Na sam koniec dodałam tag wycięty z papieru kolorowego, na którym napisałam dla kogo ten prezent jest. Najpierw wycięłam dziurkę dziurkaczem a potem przywiązałam go do jednego z kawałków wstążki.

Zobacz też:
Szybki prezent DIY


17 komentarzy:

  1. ładnie to wygląda :) ja uwielbiam pakować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja ostatnio już poszłam na taką łatwiznę i znalazłam świetną kwiaciarnię, która pakuje cudownie prezenty za grosze ❤

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pakować prezenty. :-) Ślicznie zapakowałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie go zapakowałaś, ja też bardzo lubię jak podarunek ma piękną i gustowną oprawę ;-) Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe słowa pod adresem mojej pracy - zapraszam ponownie ;-)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie ;) bardzo ciekawy pomysł :) chyba sama wykorzystam przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością przyjaciółka ucieszyła się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pakuję w bardzo podobny sposób, twoja przyjaciółka to szczęściara :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, tak trochę jak bukiet kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest takie trudne.
    Wystarczy choćby mała dawka wyobraźni.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł:) uwielbiam pakować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupuję ładną torebke prezentową i tyle :D ale staram się przemyślać prezenty:) Sama zawsze dostaje niepotrzebne mi do niczego rzeczy to próbuję się nie mścić :D Generalnie wolę dawać niż dostawać :) Chyba że coś wybiorę i ktoś mi po prostu kupi moje wymyślone to wtedy ok, ale niespodzianki to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń