czwartek, 23 marca 2017

Scrapbooking - kartka z kwiatami

Dzień dobry wszystkim!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną kartkę scrapbooking. Szczerze mówiąc byłam do niej średnio przekonana, kiedy ją tworzyłam... Byłam w złym humorze i chciałam się odstresować, ale ciągle mi coś nie wychodziło. Ku mojemu zaskoczeniu następnego dnia stwierdziłam, że kartka nie wyszła mi wcale taka zła. Co więcej, nawet bardzo mi się spodobała.
A co Wy myślicie na jej temat?

scrapbooking kartka



Czego użyłam tworząc tę kartkę?

1. Białej bazy z bloku technicznego.
2. Papierów we wzory z kolekcji "Garden Roses" od Mix&Match
3. Półperełek z chińskiego sklepu.
4. Falbankę z pasmanterii.
5. Kwiaty.
6. Sznurek jutowy i aplikację z napisem.

Jestem coraz bardziej stęskniona za wiosną. Czekam już tylko na słoneczne dni, a wy?
Oczywiście jak zawsze zapraszam Was do polubienia mojej strony na Facebooku: Szuflada Dobroci.

Zobacz też:
Scrapbooking - romantyczna kartka
Scrapbooking - kartka urodzinowa

46 komentarzy:

  1. Cudowna <3 Lubię kwiatowe motywy ;) Ja też wyczekuję słońca i ciepłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no widzisz, czasem emocje tworzą coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka akurat w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło ja jak się chce odstresować to gotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Idealna na jakąś większą okazję do podarowania :) Uwielbiam karteczki handmade :) Trzeba włożyć w ich przygotowanie wiele czasu i serca, ale to widać! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud miód -jak zwykle :D Uwielbiam patrzec na Twoja twórczośc :D Piękno samo w sobie :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka :) Masz talent, którego bardzo Ci zazdroszczę, ale pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie widać, że miałaś wtedy zły humor :)
    Delikatna i ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze wyszło;) Podoba mi się taka delikatna kolorystyka i kwiatowe motywy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszła pięknie !
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, bardzo fajnie wyglądają te perełki :) Chyba na dobre wyszło że miałaś wtedy zły humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka! Wyszła idealnie!!!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta kartka! Jeszcze w takich moich kolorkach <3 A jaki cudowny ten świecznik ;) Słońce zdecydowanie powinno już się pojawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, aż mam ochotę rzucić licencjat i dokończyć moje decoutworki, które czekają, aż znajdę dla nich czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekne:)
    Śliczna kartka :)
    W poniedziałek pewnie będzie cudowna pogoda bo idę do pracy :D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka cudna ta kartka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartka:) Widzę, że zły humor wcale nie przeszkadza Ci robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka, nigdy bym nie pomyślała, że została stworzona pod wpływem złego humoru.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka jest po prostu cudowna, nie pomyślałabym, że z takich 'zwykłych' pierdółek można stworzyć takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkoco ręcznie robione, jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna karteczka, czas złego humoru potrafi kreatywnie na nas wpłynąć :-) Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszła.
    Rękodzieło najlepsze na zły humor i odstresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta kartka jest śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń