środa, 15 marca 2017

Scrapbooking - lubię to!

Cześć!
Dzisiaj chciałabym pokazać wam trzy tagi zrobione techniką scrapbooking, które powstały specjalnie na pewną okazję. Otóż utworzyłam stronę na Facebooku, na którą was serdecznie zapraszam.



Chciałam wam podziękować za wszystkie miłe, motywujące komentarze! To bardzo cieszy jak praca jest doceniana. A teraz chciałabym przejść do moich tagów.

tag scrapbooking

tag scrapbooking

tag scrapbooking

tag scrapbooking

Czego użyłam by stworzyć tagi?

1. Kolorowych kartek z bloku technicznego - jako bazy do tagów.
2. Kartek z białego bloku technicznego.
3. Naklejek, które kupiłam w Biedronce (czy nie są urocze?).
4. Napisów "Lubię to", które wycięłam z papierów UHK Gallery.
5. Dziurkacza zwykłego do małych dziurek.
6. Muliny w różnych kolorach.
7. Nożyczek zwykłych, oraz takich ze wzrokiem do wycięcia koła, by miało "falbankę".
8. Klej.

Dzisiaj wyjątkowo po więcej zdjęć moich prac (przygotowałam jeszcze dwa inne tagi) zapraszam tutaj: Szuflada Dobroci. Znajdziecie tam więcej zdjęć moich prac, kulisy blogowania i wiele innych. Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Zobacz też:
Scrapbooking - kartka interaktywna
Scrapbooking - kartka urodzinowa

55 komentarzy:

  1. Ja nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz dużo innych zdolności :)

      Usuń
  2. Ślicznie to wyglada:) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag!
    A stronę na FB już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KURDE! Musze wrócić so scrapbookingu! Bawiłam się w to sto lat temu... jak jeszcze to modne nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko wracaj :D Ja po prostu uwielbiam w ten sposób się relaksować :)

      Usuń
  5. Śliczny tag :) Świetnie się prezentuje i taki prosty do wykonania :) Widać, że jak się ma fajny pomysł to można wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda. :-) Te Twoje zdolności... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i radosne tagi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pomysłowe! I w dodatku ciekawie wyglada :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej !! Masz zdecydowanie talent :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie chętnie zgłosiłabym sie do Ciebie po najpiękniejsza na świecie zakładke do książki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś robiłam sama kartki okolicznościowe i nie tylko, ale teraz już nie ma na to czasu niestety, a szkoda, bo to uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne karteczki...ja takich nie potrafię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku na prawdę to lubię ;)
    Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny tag! Rekinek jest uroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna prezentacja, tag jest naprawdę uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! żebym ja tak umiała - mega!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleee super pomysł!!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe , kolorowe, i taki niewielki nakład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sposób tego nie lubić! :)
    Choć ja takich wspaniałych zdolności nie posiadam, to... podziwiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wygląda!;)
    I oczywiście obserwuję na FB;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Scrapbooking jest przeuroczą formą :) Ja bawię się od czasu do czasu w decoupage, do scrapbookingu ciężko mi się zabrać :/ Tag przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  23. No właśnie - wcale nie trzeba wielkiego studia do scrapbookingu czy cardmakingu, żeby wyczarować coś pięknego. Grunt to kreatywność i inwencja :) Super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace:) Powodzenia:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne tagi dzisiaj zaprezentowałaś, jesteś kreatywną i pomysłową Osobą, rozwijasz swojego bloga w dobrym kierunku, życzę Ci wielu powodów do zadowolenia i satysfakcji z tego, co robisz - to fantastyczne miejsce;-) I ja też I LOVE CSRAPBOOKING, zapraszam do mnie na kursik, zaglądnij, proszę, w wolnej chwili :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam rękodzieło, bardzo mi się podoba scrapbooking ale coś mnie cały czas powstrzymuje przed spróbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba nam się ^^ Mamy słabość do takich uroczych robótek <3

    OdpowiedzUsuń