czwartek, 9 marca 2017

Scrapbooking - romantyczna kartka urodzinowa

Cześć!
Zrobiłam kolejną kartkę, którą chciałabym się pochwalić. Kartka scrapbooking powstała pod wpływem romantycznego nastroju, dlatego jest delikatna i w pastelowych kolorach. Jeszcze nie wiem do kogo trafi, bo zrobiłam ją bez okazji.

scrapbooking kartka urodzinowa



scrapbooking kartka urodzinowa

























Czego użyłam do tej kartki urodzinowej?

1. Biała baza - z bloku technicznego.
2. Jasnoróżowy papier.
3. Papier we wzory - ten jest naprawdę bardzo romantyczny i pochodzi z kolekcji Lemoncraft "Dom róż".
4. Ozdoby - postawiłam na koronkę, róże i delikatne perełki.
5. Klej, nożyczki oraz po raz pierwszy użyłam trymera. Tak, dostał się w moje ręce i naprawdę jestem bardzo zadowolona, bo o wiele ułatwia moją pracę. 

scrapbooking kartka urodzinowa
scrapbooking kartka urodzinowa

scrapbooking kartka urodzinowa

scrapbooking kartka urodzinowa

scrapbooking kartka urodzinowa

scrapbooking kartka urodzinowa
Kartkę chciałabym zgłosić na wyzwania:



Zobacz też:
Scrapbooking - kartka urodzinowa

38 komentarzy:

  1. To kompletnie nie dla mnie ;D Zupełnie nie mam cierpliwości do takich pierdółek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest prześliczna :) Moja mama ma duże zdolności manualne, artystyczne i nieraz robi różne takie śliczności. Jednak to chyba nie dla mnie - ograniczam się do dekoracyjnego obklejania pudełek :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła bardzo ładnie. Możesz kiedyś zrobić zdjęcia kolejno jak wszystko się robi :) myślę że niektórzy będą zainteresowani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny przekonuję sie jakie masz zdolności :D Piękna karta :D Uwielbiam wszelkie ręczne robione rzeczy, bo włożone w nie zostało serce :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka! podziwiam pomysłowość i cierpliwość! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie kobieca,delikatna i romantyczna :-D Piękny ,wstążkowy kwiatek :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka : )
    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na kartki tworzone przez Ciebie :) Cudne są <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo romantyczna o niezwykle delikatnym nastroju.
    Podoba mi się koronkowa taśma, dodaje szyku i elegancji.
    Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna, delikatna karteczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wiosennym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i bardzo subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka :) Masz talent!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, taka nieprzekombinowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i delikatna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna karteczka. Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda i jednocześnie taka delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, delikatna kartka:)
    Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna, taka delikatna...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna romantyczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka

    OdpowiedzUsuń