wtorek, 21 marca 2017

Wiosenne paznokcie - inspiracje

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!
Dawno już na moim blogu nie było nic o paznokciach. Postanowiłam, że nie będę wrzucała każdej stylizacji z osobna, wolę zebrać kilka zdobień w podobnym klimacie i wrzucić je zbiorowo jako inspiracje dla Was. A w związku z tym, że dzisiaj pierwszy dzień wiosny - dzisiaj bardzo pastelowo, wiosennie i pozytywnie. Chciałabym, żeby jak najszybciej wiosna pokazała się za oknami.

wiosenne paznokcie

wiosenne paznokcie

Pierwsze wiosenne zdobienie to połączenie kolorów takich jak:


1. Semilac 032 - Biscuit - na małym, serdecznym palcu oraz na kciuku.
2. Semilac 127 - Violet Cream - na palcu środkowym.
3. Indigo - I'm the Boss - na palcu wskazującym.
4. Semilac 001 - Strong White - jako kropki na palcu serdecznym.


wiosenne paznokcie
wiosenne paznokcie

W drugim zdobieniu użyłam:


1. Neonail - Pink Pudding - na wszystkich palcach.
2. Semilac 001 - Strong White - jako płatki kwiatów oraz końcówka palca środkowego.
3. Semilac 130 - Sleeping Beauty - jako środki kwiatów.
4. Neonail - Chmpagne Kiss - złoty pasek na palcu środkowym.

Co wy na to? Podobają wam się te zdobienia?

Cieszę się bardzo, że dni są już coraz dłuższe. Daje mi to dużo dodatkowej energii i motywacji do wszystkiego. 
Oczywiście zapraszam na mojego Facebooka: Szuflada Dobroci.



Zobacz też:
Semilac 130 - Sleeping Beauty
Moja kolekcja lakierów

41 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie. Podobają mi się bardzo takie pastelowe kolorki i delikatne inspiracje jeśli chodzi o manicure na wiosnę!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory i wykonanie! :O Popracuj tylko nad skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza inspiracja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pastele, szczególnie wiosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kropeczki na pastelach są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie że je już u ciebie widziałam ;P albo mam (deżawi- zapomniałam jak się pisze :D) dokładnie chodzi mi o te pierwsze :) w każdym razie oba bardzo ładne i przyjemne Mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie :) Najbardziej podoba mi się druga inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne :D <3 <3

    Pozdrawiam :D
    jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne. Takie subtelne i delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądają te pastelowe kolorki na paznokciach. Oba zdobienia super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze! Te pierwsze to mój faworyt, ale podobają mi się obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba taki zestaw kolorów. te pastele są bardzo subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje ♥ Kocham na wiosne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pastele! sama tego szaleję z delikatnym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne szczególnie ten wzorek z kropeczkami :) obs

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, pastelowe kolorki :) Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kropki zawsze fajnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I jedne i drugie piękne, no i przede wszystkim wiosenne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne paznokcie :) Żałuję, że moje są takie słabe :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne - idealne na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne wiosenne kolory i inspiracje:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze - jak najbardziej na TAK!!! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. To drugie zdobienie bardzo mi się podoba ale na własnych pazurach nie umiałabym tego zrobic :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzę o tak pięknych paznokciach :)!!! Oba zdobienia są przepiękne!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki wiosenne i bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają prześlicznie! Typowo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pastelowe kolorki, widać że wiosna już jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne, bardzo lubię pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorki są bardzo dziewczęce a zarazem urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne pazurki :) delikatne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne, zachwycają delikatnością

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, delikatne i takie dziewczęce :) Na święta chciałybyśmy takie mieć bo normalnie nie malujemy pazurków w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń