środa, 5 lipca 2017

Chwila relaksu - czyli jak zrobić domowy peeling cukrowy

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przedstawię wam przepis na to, jak zrobić domowy peeling. Chyba każda kobieta lubi zrelaksować się w zaciszu swojej łazienki z aromatycznymi kosmetykami. To jedna z moich ulubionych form relaksu. Ostatnio skończył mi się mój ulubiony peeling cukrowy, ale tym razem postanowiłam, że nie kupię nowego. Chciałam zrobić własny peeling cukrowy, by urozmaicić prywatne chwile SPA w mojej łazience. Każdej z nas należy się czasami chwila spokoju, zwłaszcza po męczącym okresie - u mnie niedawno skończyła się sesja i naprawdę potrzebuję rozluźnienia. 
Wybór padł na waniliowy peeling cukrowy - waniliowy to jeden z moich ulubionych zapachów kosmetyków. Przedstawiam wam kosmetyk całkowicie naturalny, z trzech składników, bezpieczny dla waszej skóry. Przygotujecie go w kilka minut i gwarantuje, że nie będziecie chciały wrócić do sklepowych peelingów, bo składniki w nim naprawdę dobrze pielęgnują skórę, pozostawiają ją gładką, nawilżoną i sprężystą. A do tego jak ładnie pachnie!

jak zrobić domowy peeling


Jak zrobić domowy peeling?


Co będzie potrzebne, by zrobić domowy peeling cukrowy:

jak zrobić domowy peeling


1. Brązowy cukier - jedna mała miska. Wybrałam go ze względu na to, że dodaje aromatu i ma ładny kolor. Jeżeli wolicie, śmiało możecie użyć tylko cukru białego.

2. Biały cukier - pół małej miski.

3. Olej kokosowy - jedna spora miska. Ma właściwości nawilżające i doskonale pielęgnuje skórę.

4. Dwa opakowania cukru z wanilią - doda to pięknego aromatu naszemu peelingowi. Osobiście uwielbiam ten zapach, doskonale się przy nim relaksuję. Podobno ten zapach również ułatwia zasypianie.

Co może się przydać:


1. Miska

2. Łyżka

Jak zrobić domowy peeling - krok po kroku:

1. Do dużej miski wkładam cały olej kokosowy.

jak zrobić domowy peeling

2. Zaczynam dodawanie cukru. Dodaję go partiami, mieszając go dokładnie z olejem kokosowym - na początku łyżką, ale potem dłońmi - jest to o wiele szybsze. Kiedy dodam cały brązowy cukier, wtedy wsypuję biały.

jak zrobić domowy peeling


3. Dodaję dwa opakowania cukru z prawdziwą wanilią i mieszam. Mój peeling ma konsystencję mokrego piasku, ale możecie dowolnie kontrolować ilość składników, by was peeling był taki jaki chcecie.

jak zrobić domowy peeling

jak zrobić domowy peeling


4. Przekładam cały peeling do ozdobnego słoika (ja mój kupiłam w Pepco) i już! Wasz domowej roboty peeling jest gotowy do użycia.

jak zrobić domowy peeling

Jak widzicie zrobienie takiego peelingu jest dziecinnie proste. Aby zrobić taki domowy peeling cukrowy nie potrzeba również wiele pieniędzy, gdyż składniki których użyłam wiele z nas ma w kuchni, a po zakupie starczą wam na długo. Ja zużyłam całe opakowanie w miesiąc a robię peeling dwa-trzy razy w tygodniu. 

jak zrobić domowy peeling

Robicie same domowe peelingi? Wolicie cukrowe czy kawowe? A może w ogóle rezygnujecie z takich robionych przez siebie na rzecz gotowych produktów sklepowych? Dajcie znać!

Zobacz też:
Minimalistyczna kosmetyczka

18 komentarzy:

  1. Lubię i cukrowe i kawowe.. choć kawowe chyba bardziej.. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny jest!
    Z pewnością zrobię :)
    Super! Lubię domowe kosmetyki.
    Pozdrowionka ze słonecznej Austrii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz, to koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  3. Ja bardzo często robię swoje peelingi. Nawet z wiórek kokosowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiórkami kokosowymi jeszcze nie próbowałam, ale zaciekawiłaś mnie tym :)

      Usuń
  4. Super pomysł :) Chyba muszę wypróbować :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeważnie robię z kawy, ale i ten sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się skusić na to, by zrobić peeling kawowy. Porównam wtedy który bardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię domowe kosmetyki. Ostatnio uwielbiam peeling z kawy, świetnie pachnie. Cukrowych zwykle używam do ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często używam go na usta :)

      Usuń
  7. Super sprawa,w tamtym roku robiłam raz taki peeling cukrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zachwycam się peelingiem kawowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chce nam się robić takich peelingów :P Ale robiłyśmy kiedyś kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie wolę kawowy bo działa jak tarka :D ale ten za to jest przyjemniejszy w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń